Arkadaşlar merhaba. Bebeğim 57 günlük anne sütü ile besleniyor. Sağım yaptıgımda süt yok denecık kadar az geliyor ama bebeğin günlük en az 8 milli bezi, en az 3 kerede kakasını yapıyor. Acaba sütüm yetersiz mi aklıma takılıyor mama mı alsam? Aranızda benim yaşadığım durumda olan var mı?