5 ay 10 günlüğüz alerjık olduğu uçun kılo alımı durdu kaşık mama onerdı doktorumuz 5 tahıllı planı aldım bugün verdim ama uzerınde 6 ay sonrası dıyordu dıkkat etmedım sızce bundan sonra vereyım mı yoksa 6 aydan sonra mı devam edeyim anne sütü alıyor tadımlarda basladık