Kızlar 2 yıl önce kızımın doğumundan 2 ay sonra kuyruk sokumum iltihap yapmış oturamıyorum operasyonla çıkardılar ama çok acı verici bir operasyon iltihaptan dolayı uyuşmuyor.şimdi yine doğum yapalı 6 ay oldu dünden beri acı hissediyorum aynı yerimde korkuyorum aynı şey vardır diye iltihaplanma için önerisi olan varmı