gunesinannesi_1 kuzum doktorunuz ne diyor geç prametüre bebegın yanı korkma yaşıtlarından çok gerı kalacak bir durum yok, ve henüz daha çok küçük bunu anlayamazsınız benim ikizlerim 35 hafta da dogdu 1 ay küvözde kaldı doğum haftamız aynı sayılırız ilk etapta kızımın birisi o kadar gerıydı ki kafasını tutamıyordu kendine sahip çıkamıyordu 4 aya kadar digerı hep haraketli bir bebekti zaten doktorumuz böyle giderse prameture takip bölümünü yollayacağım Ela ya ağırlık ver demişti. Şimdi 1 yasındalar geçen hafta norolojı gördü ve o kadar güzel şeyler dediki algıları kasları hareketleri süper gidiyorlar suanda gelişim olarak yaşıtları ile denkler ama fiziksel olarak 2 yaşında en fazla 3 yaşında yakalarlar dedi. Bende çok üzülürdüm neden gülmüyorlar neden göz teması yok neden dönmediler ama suan görsen varya arı gibiler koyduğum yerde bulamıyorum ve hatta ve hatta o geri olan kızım ikizini gectı nöroloji dengesı çok iyi yürür bu digerınden önce demıstı ve bugün ilk adımlarını attı oysa ada bebekken daha öndeydı yanı diyecegım o ki bebeğin de hiç üzülecek birsey yok zamanla göreceksin. Bana da hala en basiti bugün parkta dengesızın biri ay bunlar kaç aylık dedi 1 yasındalar dedim bunlar emmedi mi ne kadar küçükler dedi gözlerim doldu döndüm önüme ama umrumda değil sende üzülme bak göreceksin turp gibi olacak. Birde suan tam tıme tımmy zamanı sevmese bile yüzüstü yatır ağlarsa sakınlestır tekrar yatır ben elaya çok yaptım bunu birde elinden geldıgınce ekrandan uzak tut norolojının de bana dediği tek şey eğer ekran gösterseydin bu çocuklar bu kadar yol kat edemezdı hem prametüre hem ikiz çok geri kalırdık dedi hersey gönlünce olsun🫶