Selam kızlar bise danışmak istiyorum size benim bu ay reglm 6 gün gecikti 3. Gün gecikmesinde erken gebelik testi yaptım bise çıkmadı zaten sonra oldum normalde benim 5 .gün tamamen biterdi reglm bugün 6.gün kahverengi leke leke olmuş iç çamaşırım affedersiniz llk defa böyle oldu acaba normal mi ya