Her ikiside var bende robot ilk haftalar evet çok güzel çekiyor ancak sonraları çekim gücü inanılmaz derecede düşüyor kırıntıları bir tarafta bırakmaya başlıyor kesinlikle dyson derim çekim gücü hiç düşmüyor her gün süpürmeme rağmen haznesinin doluluğu hep şaşırtıyor