Yineben aylizinannesiiii 4 senelik evliyim çamaşır makinem altus bir sıkıntı görmedim henüz. . Elektronik alet şans işi. Mesela benim de yüzüm kahve makinesinden gülmedi.
Cicektebenimcicekligunlerde aylizinannesiiii şans işi beyaz esya annem ve kv yıllardır Altus kullanir memnunlar..Benim bulaşık makinem Boschdu hep sorun çıkarırdı.Ama diğer Bosch Beyaz eşyalarim iyi çıktı 🤷🏻
Deletedmom_113 aylizinannesiiii daha çok yeni 27 bine buzdolabı aldım umarım aynı sorunları yaşamam 😐