Merhaba anneler
2 ay olacak doğum yapalı, aslında o kadar kiloma ya da catlaklarima kafayı takan bir tip değilimdir. Çünkü icimizden bir canlı çıkıyor vücut haliyle afalliyor her şekle girebiliyor. Hamilelikten önce 56 kiloydum 🤪 sonra 20 kilo aldım 76 ula doğum yaptım . Şimdi 68.5 kiloyum. Hiç bir pantalonum olmuyor ve aynaya baktığımda göbek görmeye alışkın değilim biraz yadirgiyorum artık sanırım 😒 süt yapacak diye de herşeyi yiyorum ama o öyle değilmiş 😂 sağlıklı bir diyet uygulasam var mı benim gibi düşünüp bunu şunu yapıyorum diyen? Yardımcı olursanız coook sevinirim valla 💓💓