Merhaba
Daha önce post açmıştım çocuk cerrahına götürdüm oğlumun dil bağının kalın olduğunu kesilmesi gerektiğini söylediler. Anestezi ile işlem yapacaklarmış lazer demişti burada bazılarınız dikişli dedi doktor 1 hafta boyunca ağzına sert bir şey( emzik biberon) dahil almaması gerektiğini söyledi yaptıranlar sizin süreçler nasıldı oğlum tek göğsümü emiyor ek godaya başladık ama daha 7 aylık mama da veriyorum yetmediği için nasıl yapsam bilmiyorum?