Nurcanben Arkadaşlar kızın 8 ay 18 günlük yurutecteyken de sürekli parmak ucunda yürüyordu artık bir yerlere tutunup yürümeye de başladı ama yine parmak ucunda yürüyor normal mi bu
Eslemveasya Nurcanben Yürüteç kullananlar da oluyor Muş parmak ucunda yürüme. Ayakkabı alın istiyorsanız yere sabit basıp alışır.
Zme Nurcanben kızım bazen hala öyle yapıyor yürüteçtennkaynaklı dedi doktor ev ayakkabısı aldık ev ayakkabısıyla geziyor evde
Deletedmom_115 Nurcanben evet normal benim yeğenimde öyle. Çok tatlı yürüyor 11 aylık bi iki adım atıp düşüyor 😂
DevosMom Nurcanben normal yürüteç kullanan bebeklerde oluyor çoğunlukla. Bu şekilde zararları olduğundan da doktorlar yürüteç önermiyor. Bir doktorla görüşüp evde uygun ayakkabıyı giydirin sürekli düzelir o şekilde. Önlem almazsanız bazı çocuklarda 6-7 yaşına kadar sürebiliyor..
KumsalAda2 Eslemveasya ayakkabıyla çocuğu direk korkutmayın kızımda öyleydi bizde Yürütç kullandık ondan sebep mi bilmiyorum ama 1 yaşında tam düz basmaya başladı
Eslemveasya Nurcanben Yani bence düzelir ayakkabı tabanı sert olduğu için parmak ucu yürümeyi yapamaz. Benim kızım 21 aylık daha yürümüyor yeni yeni koltuklara tutunarak yürümeye başladı. Ona da ayakkabı aldım sabit basmasını bilsin diye bazen yamultuyordu
sevgii55 Daha dün doktordan geldik bu sebeple. Vücudu esnek dedi el parmakları bile geriye çok yatıyor çocuğun.muayene etti Bi problem olmadığını söyledi