brcn1990 Zor dönemlerden geçiyorsunuz belki de.
Kendi oğlundan biliyorum 6 ayını doldurduktan sonra full ağladı 1 2 3 4 5 yaşına kadar ağladı. Gece uykusunda ağladı gündüz istediği olmadı diye ağladı taviz vermedim diye ağladı. Tek çocukla bilr çok zorlandığımı biliyorum. Oyuzden bu günler geçiyor. Evet zorlanıyorsunuz ama geçiyor.