Sinems1 sırf sallama aparatı yüzünden geçen hafta ebebekten aldığım baby plus park beşiği geri iade ettim ben. Götürdük orda denediler başka ayak taktılar yine aynı.çocuğumun aklı çıkacaktı her düşmesinde.geri verdim. Dün gittim evkurdan 600 liraya markası olmayan baya geniş bi park yatak aldım geldik kurduk şuan gayet iyi dün akşamdan beri hiç çıkmadı aparatlar umarım çıkmaz.bu dertten bende muzdariptim kelepçe bile takmıştık düşmesin diye ama banamısın demedi hep Düştü.