oglumunannesiyim_- Kızlar 22 gün oldu ama hala devam ediyor sizce normal mi bu kanama aşırı değil ama var yani bide sezeryan dikişlerim içten kaşiniyor iyileşme belirtisi mi acaba
gencmom_ oglumunannesiyim_- zaten 40 gün kanama olur lohusa kanaması değil o bide yavaşlar belli bi süre Evet iyileşiyor elinizi sürmeyin mikrop kapmasın
MoonCrystal oglumunannesiyim_- benim 32. Gün tamamen bitti. Son günler zaten günde bir iki leke şeklindeydi . Herkesin bitiş süresi farklı oluyormuş ama
sekerbebeginannesi oglumunannesiyim_- merhaba, benim bugün 43 gün oldu hala devam ediyor acaba doktorunuza sordunuz mu