Bir hafta öncede bir konu açmıştım çok fenaydık her gece saat başı uyanıyoruz hiç uyuyamıyoruz, sinir, bağırmalar, çığlıklar, salya vs derken az önce oğlum ağzını açtığında alt iki dişi yerinde beyaz beyaz nokta gördüm yan yana kaşıkla baktım ses gelmiyor ama sanki iç kısımdan kabarmıs hafif kızarık. Diş mi patlatayacak sizce onun beyazı mı gözüküyor