Kafayı yedim yicem ramak kaldı bu çocuk ne gündüz dgru düzgün uyur nede gece bu saat oldu hala kımıl kımıl kimildiyo bı turlu dalamiyor beynim yorildu 4. Ay atagindayiz sanırım ondan kaynaklanıyor olabilir mi artık bunaldım dalma sorununa çözüm bulan varsa yardımcı olabilir mi