Papatya-eylul88 Kızlar ek gidaya başlicaz e bebekten bunu alsam olurmu asit orani 0.1- 0.2 diyor iyimi sizce?kaç olmali hiç bilgim yok?tadimlara damlaticam.
balli_cilek Papatya-eylul88 08in altında olmalı diye biliyorum ben kristalin organik soğuk sıkım zeytinyağını kullanıyorum baya memnunum oda 08in altında
Sebusebu Papatya-eylul88 olizzi bebek zeytinyagı mükemmel. 2 bebeğime de kullandım. Fiyatı daha pahalı ama zaten cok uzun süre gidiyor tavsiye ederim.
Papatya-eylul88 balli_cilek aa bu cok iyiymiş.asit degeri kaç acaba?baktimda yazmiyor.bakarmisiniz rica etsem