mervebb 4 aylik her mama iciste ikiniyo gazi cikiyo tekrar ikiniyo surekli gazi cikiyo her mama icisinde olmasi neden olur anlamiyorum
mrvbcr0 mervebb Mama içince gazını siz çıkarıyor musunuz. Fazla gazlı bir bebektir ağızdan çıkardığı gaz az geliyorsa sürekli alttan da çıkarması normal kızımda öyleydi bu aylardan sonra gaz konusunda daha rahatlıyorlar.
maygirl mervebb gazini ckarmasi tamamen gazi bttigi anlamina gelmiyormus.cikarsada yeterli olmuyodur.mamada gaz yapar gazdandir o canm
mervebb mrvbcr0 ama soyle daha mamayi icer icmez ikiniyo gazi cikiyo ve mama bitene kadar ikiniyo gaz cikariyo