Oğlumuz yaklaşık 5 aylık. Fotoğraf çekimi yaptırmayı düşünüyoruz. 6.Ay çekiminden sonra saçlarını keselim diye düşündüm. Azcık konak problemimiz var, elleriyle sürekli kafasını kaşıyor bi de saçları çok dik. Bunlara faydası olur mu? Sizler ne zaman kestirdiniz