Kızlar yardımınıza gerçekten ihtiyacım var. Sezeryan ile doğum yaptım. Bebeğimi önce süt olmadığından emziremedim. Daha sonra meme ucım olmadığı için göğsümü tutamıyordu bebeğim. 10. Günde ebe yardımı ile göğsümü tutturduk ama çok emmek istemedi biberona alıştığı için. Sağarak ya da zorla emzirerek günde biraz süt vermeyi başardım ama sütüm çok az tabiki mama ile devam ediyoruz. Bir kaç gündür sağ mememi reddediyordu bebeğim midesini bulandırıyordu. Neyse bugün sağım yaparken bir baktım ki sütüm bildiğiniz tuzlu su tadında. O kadar tuzlu ki anlatamam size.var mı başına böyle birşey gelen ? Bilginiz var mı ne yapmalıyım ??