Papatya-eylul88 Ek gıdaya başlicaz soguk sıkım zeytinyagi kullanılmalı sanırım.çok onemlimi hepiniz soguk sıkımmı kullanıyorsunuz kızlar.normal zeytinyagı kullansak olmuyormu acaba,?
aysegul_my Papatya-eylul88 şimdi siradan marketlerde bile var soguk sıkım zeyti yagi ben migrostan aldim sizde oraya bakin cok çesidi var onemli olan soğuk sıkım ve ilk hasatlardan olmali asidik deger olayida varda onu her şişe yazmiyo
metos10 Papatya-eylul88 evet soğuk sıkım olması önemli asit değeri düşük olmalı be karışım yağ olmamalı ben çocuğum 2 aylık olduğundan beri doktor önerisiyle mamasına damlatıyordum gerçek yağların fiyatları epey pahalı tabi . İnstagramdan kazdaglari_organik_urunleri diye sayfa var ordan alıyorum bi teyze satıyor