Ruya_sahin35 Merhaba arkadaşlar benim şöyle 3 lü bi setim var bunun ismini de bilmiyorum bilen varsa yazsın lütfen ☺️☺️☺️ şimdi ben bunın içine ne koysam açana mum veya kaktüs 🌵 bla bla sizinde fikirlerinizi alayım dedim
usenmedimyaptimbirvelet Ruya_sahin35 Bende de var Ben mum buldum böyle siyah ojeylede demir kısımlarını boyadım
hayalperest2310 Ruya_sahin35 üçlü fener seti deniliyor sanırım canım genelde mum konulur bende de var ama ben daha açmadım
Ruya_sahin35 usenmedimyaptimbirvelet güzel olmuş elimize sağlık bunun ismi ne ya bi Türlü çıkaramadım