Merhaba anneler birşey sormak istiyorum hamileyken emziripte çocuğu ishal yada kabızlık sorunu yaşayan oldumu ? Kızım 11 aylık ben 15 haftalık gebeyim daha önce hiç bu kadar uzun süren kabızlık sorunumuz olmadı neredeyse 3 haftadır kabız hergün ağlaya ağlaya yapıyor herşeyi denedim doktor lavman yapıyor onda bile afedersiniz kaskatı çok zorlanıyor duplahac kullanıyorum 1 haftadır düzelme olmadı . Kabızlığından beri katı gıdalar fazla tüketmiyorum sıvı tükettiriyorum genelde yinede düzelmiyor. Alerjikmidir yoksa sütümdenmidir anlamadım artık napıcağımı bilmiyorum