essratfn ben 62 63 sabittim. Eşimle tanıştım evlendim Pandemi al sana 85 🤣🤦 2 dogum yaptım 6 ve 10 kg aldım dogum sonrası hemen veridm ama 85 altına düşmedim şimdi emzirme diyeti yapıyorum. 3 hafta oldu 3 kg verdim. İlk defa diyet yapıyorum tam bulamadık ya hala vücut neye tepki verdiğini 😔 direniyor vücut kılo vermemeye diyor diyetisyenim 😢 bakalım neler olacak 67 68 olsam yine iyi