Emelsahin o kendi kendine çıkar ordan bişey olmaz ben göbek bağı düşer düşmez yıkadım ben ilk günden beri göbek bağına bez koydum çabuk kurusun düşsün diye 6.günü göbek bağımız düştü sonra da peçete bez koydum kan kıyafete geçmesin ve kuru olsun diye ayrıca tuvaletini yapınca üstüne geçiyordu kızımın ıslanıyordu heryeri göbek bağına idrar vs gelmesin mikrop kapar diye koydum