asrinhatasi Deletedmom_103 aynen bize verilene de mühür vurmamışlar. Bence e devlet çıktısı alın gidin hiç uğraşmayın muhtarla
delirmeceler Deletedmom_103 muhtarlık kv lere toplu vermiş hepimiz aynı soyad olunca tek kapı yapmışlar bizde oradan aldık sizede gelmiş olması lazım muhtar dağıtmadıysa hala onlardadır
1Nisa1merve Deletedmom_103 bize de gelmedi eşim bugun muhtara gitmiş geçti artık demiş oy günü gidiince ordakiler veriyomus öyle demis .
OptimusPrime Deletedmom_103 Kimliğinizle birlikte e devlette nerede kullanacağınız hangi sandık vs yazan bilgilendirmeyi ekran görüntüsü alın orada gösterin.
OptimusPrime ozlem34_ E devlete girip arama yerine seçmen yazın. Aşağıda çıkan yurtiçi seçmen kaydı sorgulamaya basın. Sayfada aşağı doğru ilerleyin orada okul,sandık vs bilgileri yaziyor.
theblackvirgo Deletedmom_103 bende eşime sordum e devletten bakcaz dedi bende hiç analamam valla hiç TE oy atasik yok üşeniyorum gebe gebe valla eşimde gidelim diyor