Kızlar 8 aylık bebeğim var. Emiyor ama bazı kaynana karışma problemleri tek göğsümden daha çok emzirdim şimdi diğerinde süt yok nerdeyse biri büyük biri küçük kaldı. Emzirmeyi kestikten sonra eski haline döner mi diğer göğsümde. Şuan aşırı taktım bu duruma diğerinden emmiyor bebeğim de süt olmadığı için eşitleyemiyorum. Yaşayan bilgisi olan yazabilir mi?