[silindi] 3küsür aylıkta atak olduğunu düşündüğüm bişeyler yaşadık ama meğer çocuğumun süt alerjisi varmış ondan rahatı yokmuş. mamasını değişince rahatladı hatta gece kesintisiz uyuyordu sonra diş çıkartacak inşallah işte amin amin diyeyimde çabuk çıkartsın, uyusun bolbol😄