Kızlar bebeğim 10 aylık. Şu 3-4 gündür sürekli bir ağlama kriziyle karşı karşıyayız. İstediği bir şeyi ağlayarak, krize girerek yaptırmaya çalışıyor. En basiti dün ben yemek yaparken kızımı da tezgaha aldım. Elimde ki bıçağı istedi. Ben onu veremeyeceğimi söyleyince sanki etini sıkmışım gibi ağlama krizine girdi. Asla sürekli hayır diyen annelerden değilim. Kendisine zarar verebilecekler dışında.