misssunshine Hanımlar, aşağıdaki simitlerden sizce hangisi daha kullanışlı olur tatil için? Bebeğim tatilde 8 aylık olacak.
KuzeyinAnnesi03 misssunshine ay bende istiyorum almak bizimde 5 6 aylık olacak bakalım nasıl bı model alsam bende istiyorum 🥰
Kubracigimm misssunshine 1.sıradaki güneşten korumak için de iyi olur. Bizde bu hafta havuzdaydık. Bebek spa merkezlerinde kullanılan boyun simidinden aldım o da çok güzel oldu. 9.5 aylık bebeğim. Vücudu tamamen suyun içindeydi ve istediği gibi kendisi hareket edebildi. Düşünürseniz onu da tavsiye ederim.
beybiliko misssunshine geçen sene 10 aylıktı tatile gittiğimizde, gölgelikli deniz simidinden aldım, çok memnun kaldım, hem güneşten koruyor hem de içinde rahatça durdu, hatta uyuyakaldığı bile oldu
mervemir- misssunshine 1. Si kesinlikle daha kullanışlı, hem daha küçük ilk defa denize girecekse eğer 2.siden korkabilir ama 1.de denizin üstünde gidiyor öyle olunca hem eğleniyorlar hemde alışması daha kolay oluyor,
misssunshine KuzeyinAnnesi03 bana ikisi de ayrı ayrı mantıklı geliyor ama çoğunluk gölgelikli demiş. diğeri de aslında yüzmeye alışması için ideal gibi 🙄 Kubracigimm dediğiniz de mantıklı aslında. suyu çok seviyor zaten 6.ayında spaya götüreceğim. orda boyun simidini severse aslında tercih edebilirim.
Kubracigimm misssunshine çok kullanışlı geldi bize. Hakimiyet tamamen kendisindeydi. Güzel vakit geçirdi. Sizde deneyin severse alırsınız ☺️
mimikkralicesi misssunshine 1.si bebeğinin ayına göre daha iyi ve kullanışlı olur. 2si şuan yüzmeye alışma gibi bir durum söz konusu değil zaten cok kücük eğitim aldırmadıkca. Tatil icin en iadeli korunaklı olandır