limonzeytinmom efsunumm 3 ay 10 günlük kızımda annnniiii diye aglıyor d a bilinçli bişey değil 😄🤣 İlk kzıımda abizde yok artık anne mi diyor falan dıyorduk. Artık sesleri keşfediyor kendi sesini dinliyor yeni sesler deniyor o şekilde düşünün, 😇
ffulya zaten anne, baba, dede gibi kelimeler bebeklerin seslerinden türetilmiştir ses çıkarıyor yani sadece
sifirekran_bolkitap Bunu bir yer de okumuştum aslında ınnnee ınnnee diye ağlama efektleri var anne gibi çıkıyor. Bu ağlama da açken kullandıkları sesmiş. Ben de çok sevinmiştim ama sanırım oğlum açmış😊
naznasel efsunumm benimde söylyor ben söylerken buradakiler tepki gösteriyor kız video bile var hatta eve gelenler bile söyledi anne diyor diye ama yok buradakiler hepsi olmuş doktor inandıramadım 🤣🤣🤣
efsunumm naznasel refleks diyorlar bilinçli değilmiş ağlarken anne diye yani benzer ses çıkarsa anlıcazda anne diyorum arkasından anne diyor net bişe şekilde ama olsun refleks desinler🤣onların ki refleks olarak bile söyleyemiyor 🤣
sezer2022 efsunumm o dönemler benimkide annnııığğğ diye ağlardı 🤣🤣 19 aylık hala anne demiyor, baba mama gitti bitti bu kadar