Baharmira Merhaba kızlar bebegim 3 aylık emziriyorum oyle cok sütümde yok sık sıkda emziriyorum koltuk altımda beze gıbı biley çıkmış sizdedr oldumu oluyor mu
Ogulveannesi Baharmira bende de oldu ameliyatla aldılar bir sıkıntı çıkmadı.Zaten lokal anesteziyle 5dk Da alıyorlar.genel cerrah Dr görün istersen Yinede ihmal etme
Domino Baharmira bnim de var bi kac yerde yağ bezesi demisti doktorum. Kizariklik agri olursa mastit olmustur belki. Gecmezse doktora git tabi ki
Yasmin89 Bende de doğumdan sonra çıktı canım ama emzirince iniyor, 2-3 saat sonra çıkıyor. Süt kanallarıyla ilgili olabilir. Senin sürekli mi var yoksa bi iniyor bi şişiyor mu
Lasambaby Bende de olmuştu kendiliğinden geçti hatta birkaç sefer oldu süt kanallarıyla ilgili bencede