Kızlar oğlum 5 ay 16 Günlük nezle oldu bugun acile götürdük 38.5 ateşiydi sonra fitil koydu dolven şurup ve bir tanede pembe şurup verdi burnu içinde sprey ateşi 37.5 düşmüyor bezi ılık suyla ıslattım başına koydum sakinledi uyuyor ilaçlarınıda verdim. Kaç olursa riskli oluyor? Sabah ateşi düşmezse tekrar götüreyim mi hastaneye?