kubra00k Siz neler aldınız:) atarsanız görmek isteriz. Benim beğendiğim bu takım sizce nasıl. Yorumlarıda çok iyi. Üçlü takım (Oğlum 7 aylık ,1 yaş giyiyor şuan)
NmalkoC kubra00k bence güzel değil ben oğluma 3 yaş oldu hiç bayramlık almadım çünkü bu tarz şeyler 1 kez giyiliyor onun yerine salopet alın normal günlerdede giysin zaten nisan ayı boyle uzun takım alsanız bidahaki kışa olmucak nisandan sonrada şort tshirt geçiceksiniz
Betul-doruk0 Çok tatlı güzel günlerde giyinsin 😊 benimde oğlum 17 aylık henüz almadım haftaya alicam inşallah☺
kubra00k Gizem_Kaba8 çok güzeller ☺️ sizin oğlunuz büyük olduğu için bunlar ona çok yakışmıştır eminim. Benimki henüz 7 aylık bi kuş☺️
ahsennr kubra00k daha güzel renkli şeylere baksanız güzel olur gibi yine de siz bilirsiniz bide yaz geldi artık pamuklu müslin şeyler vs