Ccyyln bezi belki de cildini almıyor ya da ıslak mendili veyada pişik kremi bazı ciltlerde işe yaramıyor özellikle de Bepanthol markası. Ben hametanin mavi paketini kullanıyorum 16 aylık olduk pişik olsada 2 güne kalmaz geçiyor. Islak mendil ile değil Pamuk ıslatın ılık Su ile öyle silin ben pamukla temizledim 20 gün pişik geçmemişti o zamanlar Bepanthol kullanıyordum 20gunden beridir hametan kullanıyorum çok da memnunum. Eczanelerde en son güncel fiyatı 90 TL ama aile hekimine gidip hametan yazdırmak istiyorum derseniz aile hekiminiz kodunu verip eczaneden ücretsiz alabilirsiniz. Çok geçmiş olsun bir an önce geçer inşallah ❤️