Selam kızlar dün test yaptım ve sonunda çift çizgi gördüm Allah’a şükürler olsun. Karnım ve belim ağrıyor ama karın ağrım dağa fazla biran endişeliyim daha önce kimyasal gebelik geçirdiğim için pazartesi doktora gidicem ama evde ağrılara ne iyi gelir ne yapabilirim araştırdım bulamadım bişey yardımcı olursanız sevinirim