Ebruuuuuuu Evet bende kullandığımda sürekli yanlardan sızdırıyordu bez dolu olmamasına rağmen. Sleepy de bozmuş o da taşırma vs. yaptı. Baby turco, prima ve bımın kendi markası jenny willy bu 3 markadan çok memnun kaldım. Şu an jenny willy kullanıyorum. Hem kalitesi çok güzel kremalı taşırma vs. yapmıyor hemde uygun. Doğrusu bu kadar güzel olacağını düşünüyordum.