Merhabalar. Bebeğim 3aylık ve hep similac kullandik bu zamana kadar. Ama simdi similac yok bulunmuyor yasadigim yerde. Trendyoldan aliyordum orda bile bakiyorum artik sanki ellerinde olani satiyorlarmis gibi. Hangi mamayi kullanayim diye dusunuyorum eşim israrla keci sutlu mama verelim diyor ve bugun internetten bir yazi buldum butun mamalarin icerigi vardi. Birinde palm yagi varsa soya lestini yok ve ya tam tersi. Similacta palm yagi yok diye kullaniyordum ama soya lestini varmis. Baya kafam allak bullak oldu. En icerigi temiz ve vitamin acisindan zengin golden goat ve baby goat gorunuyor. Baby goat bulamasam da golden goat mevcut burada. Kullanan varmi bu mamayi? Nasil? Kokusu tadi. Similac hic gaz yapmadi mesela kusturmadi.