Liya01 ben şimdi kiradayım bin lira veriyorum akraba olunca yalnız kendi evimde kiracı 6 bine oturuyor tokide eylülde geçiyorum kendi evime artık vandayım… Allah yardım etsin gerçekten çok zor ya kirada olmak bu zamanda hele ki daha büyük şehirlerde memleketim Konya benim geçen gün arkadaşa ev aradım sahibindende çok eski evlere 9 10 bin yazmışlar 😒 millet ne kadar alıyorda ne kadar ödesin şaştı kaldı herkes.. Allah sonumuzu hayır etsin inşallah bakalım daha ne kadar kötüye gidebilir