Zumra_Fatma ben geçen yaptım pide. Ama kır pidesi gibi değil de normal açık pide gibi yaptım içine malzeme ekledim mükemmel oluyor :) ben hamur yaparken tarif bakmıyorum acıkcası göz kararı hep ama genel olarak kuru mayayı 1 bardak ılık su ve toz şekerle açıyorum. Sonra unla karıstıyorum. Geçen mesela bi yumurta kırdım içine süt ekledim tuz ekledim ve sıvı yağ ekledim öyle yaptım. Hamurun katı yumusak ya da yaglı yagsız olusuna göre ekliyorum. Kolay oluyor aslında tarifle yaparsan da eminim süper olur. Hızlı pişiyor zaten dene