Bebeğim 4 güne 4 aylık olacak inşallah kilo alımı gayet iyi ama şu ara inanılmaz huysuz iki dakika iyiyse 1 saat huzursuz ve huysuz geçen omzunda bi kızarıklık gördüm kolunun bi kaç yerinde de var gözlemlediğime göre gürültülü kaka yapıyor ishal gibi kan yok kontrol ettim ama uykuya geçmede inanılmaz zorlanıyor bizde sadece uyurken nefes alıyoruz diyebilirim süt alerjisi olabilir mi benzer şeyler yaşayan varsa yazabilir mi lütfen nedeni ne olabilir 🥺