Selam anneler.Rabbim tutduğunuz orucları kabul etsin.bebeyimi dogdugundan beri hep sallayarak uyutdum.buyunce belki kendiliyinden uyur diye hic onemsemedim uyku eğitimini falan.ama son zamanlar beni çok zorluyor.geceleri sabahlara kadar beşiyini sallamami istiyor.sallamayi kesince ciglik atıyor.bu gün sabah 7 gibi kalkdi zaten beni gece hic uyutmamisdi.neyise kalkdik yemek yedi oynadı uykusu gəldiyini hiss etdim ve beşiyine götürdüm.emiziyini verdim ninni açdım beşiyin kenarında durdum gözlerimde kapadim uyumuş gibi yapdim.ciglik atdı önce sonra mizmizlandi sonra yüzüme baka baka uyudu.acaba doğrumu yapdim?başardimmi?kaç güne alişir bu duruma?