cagla_2112 ben 14 haftalık hamile iken göğüslerimden süt geliyordu doğum yapınca süt fışkırıyordu şimdi hiç eser kalmadı o sütten. Stersin çok etkisi oluyor. Haksızlıkğa uğradık üstüne eşim işsiz kaldı daha bi süre şey ee doğru düzgün bi şey bile yiyemedim ki sütüm olsun