cisem51 ay ilk doğumda aynısını yaptım 😵💫 aman sütüm olsun kilom dert değil derken hoppala 3 sene kaldı o kilo üzerimde 😵💫2.ci çocuğa hamile kaldım nasıl vericem kilomu diye ağlıyordum. Doğurdum sadece otladım resmen. Sütümde çok güzel oldu. Boşa şekerleri şerbetleri yüklemişim vücuduma tüüüüü. Daha 6 ay olmadan eski halime döndüm 🤣 bunda 2 çocuk faktörüde çok var tabi ki 🤣