Annebebek7 ben dolabı hiç sevmiyorum kullanmıyorum onu hiç satış da yapmadım yapmaya kalktım çok kesinti yaptı. O yüzden gardırops kullanıyorum 6,200 TL’lik satış yaptım ve bu zamana kadar sadece 65 tl kesinti yaptılar o da desiyi aştığım için onun dışında bir kesintim olmadı çok iyi burası