linalya Kizlar benim kizim geceleri Cok guzel uyurdu simdi Her 2 3 saate bir agliyor bunun sebebi ne olabilir ?
happysole linalya 5. Aya girince biz de aynı sorunu yaşadık ve 1 ay sürdü🤦🏻♀️ yeni yeni düzelmeye başladı uykular çok şükür. Sebebini bilmiyorum gerçekten çok zorladı ama.
The_paues linalya senin yine iyiymiş canım benim oğlum 2 saat uyusa oh uyudu biraz der oldum resmen.derdi ne anlayamıyorum
Gboz3 Ayda başladı 7 buçuk aylık oldu hala devam 😔 gece saat başı uyanıp ağlıyor hiçbir çözüm bulamadım her yolu denedim