ebruliebruu Bebeğim 6 aylık ek gıdaya başladım haz sonumuz biter dedim ama daha da beter oldu nolursunuz bana gaz yapmayan mama önerin bebelac kullanıyorum ama çok gaz yapıyor ne kullanmam lazım nolur yardım ne olur
tgbayy ebruliebruu bebekten bebeğe değişir hangi mamanın iyi geldiği deneyerek bulmanız lazım, biz Sma kullanıyoruz gayet memnunuz aptamil aldım gaz ve kabız yaptı
Asel917 Bebelac ve Aptamil bizde de gaz yapmıştı benim bebeğimde çok gazlıydı Sonra hipp kullandık karton kutu olanını organik yazıyor üstünde sonrasında gaz yapmadı o iyi geldi baya 😊