Merhaba annelerim bebegim 2 aylik dun saglik ocagina gittim gozleri capaklaniyor diye bir de oksuruk var dedim öksürük icin bana surup verdi burnu da tikaniyordu verip gönderiyim diye mi surup verdi yoksa kullanmalimiyim cocuk doktoruna mi gitseydim deneyimleriniz var mı bu konuda