Ylcnefe 18 aylık oğlum kan tahlilinde glukoz 154 çıktı doktor bir hafta sonra tekrar ölçtür yüksek çıkarsa gel dedi böyle sorunla karşılaşıp sonrasunda düşük çıkan oldumu çok korkuyorum diyabet olurmu diye
ereninannesi_ Ylcnefe ac karna mi bakildi tok karna mi enfeksiyon varsa yuksek cikabilir. Doktor buyuk ihtimalle tekrar yuksek cikarsa 3 aylik ortalamaya bakio birsey diyecektir simdiden telas yapmayin bir sey olmasa da bazen yuksek cikabiliyor
Ylcnefe Hastaydı grip olmuştu kansizliktan şüphelendim kilo almıyor diye doktordan test istedim hem kansizlik hem glukoz yüksek çıktı için hiç rahat değil teşekkür ederim inşaallah hasta olduğu için yüksek çıkmıştır