Merhaba, bende otuzuma girdim ve beyazlar cikmaya basladi. Kasimda da ayni sekilde. Ben rahatsiz olmuyorum. Ama bir suru kas urunu var. Boya var, kas sabitleyiciler bile renkli. Ornegin nyxin seffaf olan glue kas sabitleyicisi var cok memnunum Ustelik renkli olani da mevcut. Boya vs de var, bulabilirsiniz yani.