alperenmommm Merhabalar benim iki aylık doğduğundan beri ögürüyor bazen sesli bazen sessiz ters çevirince ağzından tükmük geliyor çok korkutuyor bizi sürekli başında kalmak gerekiyor bu normal bir durum mu? Bizim gibi yaşayanlar var mı ?
Elmsnghn alperenmommm oglum 27 günlükken basima geldi buyuk insan gibi oguruyodu. Doktora götürdük idrar yolu enfeksiyonu dedi. Ve baska belirtimiz yoktu. Normalde ates vs oluyomus. Ama bizde enfeksiyon sadece öğürme belirtisi verdirdi. Sizin ki gazdan veya refluden de olabilir. Ama bence kan ve idrar tahlili verin nolur nolmaz diye. Cunku bize bu çocuk kolik olabilir vs demislerdi. Ama hicte oyle bisey olmadi oglum. Kolik değildi
Nisakrkmz alperenmommm çok küçüklüğünden beri yapıyor burnu tıkanıyomu geceleri sizinkini bilmem ama bizimkinin tıkanıyordu işte bütün doktorlar çok iyi bişey yok falan bugün kendimi biraz üşüttüm ve sağlık ocağına gittim oğlumu gösterdim ve balgam varmış uzun süredir böyle bişey olduğunu hissediyordum zaten bu öğürme tarzı şeyler balgamı çıkaramadığı için oluyormuş meğerse belki sizinde öyledir
alperenmommm Elmsnghn bebeğim 15 gün önce ameliyat olmuştu o zaman değerlerine bakıldı bir şey denilmemişti büyük ihtimal reflüdendir o zaman diğer reflü belirtileri var çünkü
SweetMom__ alperenmommm Oğlum doğdu günden beri reflu yatağından hiç ayrmadim hiç reflu sorunu yaşamadık canım birde ben kafa düz yatsikli almistim
alperenmommm SweetMom__ aynı şekilde bende kullanıyorum ama fayda yok bugün bir doktordan öğrendim diş çıkaracağı zamanda olurmuş ve bizim ki çıkarıyor doktor demişti
alperenmommm Beril17 tıkanıyor ev doğalgazlı buhar makinesi kullanıyorum ama yeteli gelmiyor sadece sabaha karşı tıkanıyor
Nisakrkmz alperenmommm ne yazıkki bizde de öyleydi eşim özellikle çok pimpirikli bu konuda ölücek kalk bişey oluyo falan hep normal denildi ama bugün ilk defa balgam atamadığını söyledi doktor ve burun spreyi verdi ve ağızla vakumluyorum çok iyi geldi acıkcası